maandag 17 april 2017

Stampin'Up! Nailed It


Hoi hoi,

Ik hoop dat jullie lekker genoten hebben van de Paasdagen. Ik in ieder geval wel.
Hierbij 2 mannenkaartjes, het is altijd wat lastiger om een kaartje voor een man te maken.
Maar Stampin'Up! heeft hiervoor de oplossing gevonden
De kaartjes zijn gemaakt met de stempel Nailed It met de bijpassende Framelits.
Het gereedschap heb ik met zwarte Stazon op aquarel papier gestempeld.
Daarna met de potloden van Stampin'Up! en de blenderpen alles ingekleurd.
Met de Haxagon embossingfolder heb ik het stukje gemaakt wat achter het gereedschap zit.
Gebruikte kleuren inkt en cardstock zijn Pacific Point en Marina Mist.


Ik heb er gelijk maar nog een gemaakt, altijd handig een kaartje op voorraad.
Deze kaart is gemaakt met de kleuren Tip Top Taupe en Delightful Dijon.
Helaas gaat deze stempelset niet mee naar de nieuwe catalogus per 1 juni.
Wil je hem toch graag hebben neem dat contact met mij op dan kan ik proberen 
met nog te bestellen.

Hierbij wil ik ook de winnaar bekend maken van het GRATIS Stampin'Up! pakket.
Het is gewonnen door :

Yvonne van den Berg

Wil je meer weten over de producten van Stampin'Up! of lijkt het je leuk om 
eens mee te doen met een workshop.
Mail dan naar

stempelfeestje@gmail. com

Groetjes Carola





1 opmerking: